Er du den nye deltids-bogholder i Fremad Amager Elite?

Som bogholder i Fremad Amager Elite skal du være klar på en omskiftelig hverdag, hvor fleksibilitet er nøgleordet.

Du skal have lyst til at være i et miljø med høj energi og store krav. Og du skal være klar til at tage fat og løse opgaverne med stor præcision.

Vi forventer:

At du har interesse for fodbold
At du er team-player!
At du har stor økonomisk forståelse
At du har erfaring med e-conomic
At du er vant til at arbejde systematisk i CRM systemer
At du er tillidsvækkende og har godt humør

Du skal forvente:

At der skal træffes beslutninger – hver dag
At du vil komme til et vinder-miljø
At vi griber dig når du laver fejl
At du har stor frihed i din jobplanlægning
At du får løn efter kvalifikationer
Arbejdstid 18 timer pr. uge.

Dine opgaver bliver blandt andet:

Afstemning af kreditkort
Kreditorer, herunder bogføring, betaling og afstemning
Debitorer, herunder rykkerprocedure pr. telefon samt afstemning
Finansbogføring
Betaling af regninger
Ad hoc-opgaver som til tider ligger udenfor økonomifunktionen


Du vil rapportere direkte til CEO, men får også selskab af klubbens eksterne controller.
Du vil blive en del af en virksomhed, som hver dag arbejder på at hæve standarden – individuelt, som i teamet!

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, forud for din ansøgning, er du velkommen til at kontakte CEO, Allan Ravn på telefon: 20672929

Ansøgning sendes direkte til:
CEO, Allan Ravn: ar@fa-elite.dk

Ansøgningsfrist: 15.1.2021

Ansættelsesstart: Snarest muligt

Del på de sociale medier